The megapute..


Like før jul så var jeg innom Bolia på en av mine dropp inn runder. Der fikk jeg øye på denne uberkule puten. Jeg hadde tidligere sett den hos noen venner og likte den veldig godt! 3 uker tok det før jeg lykkelig kunne hente den på Bolia sitt lager.


Den utgjør en kjempekontrast til alt det hvite og er et skikkelig blikkfang. Trekket kan tas av og vaskes, ellers går d veldig fint og bare støvsuge.

Ellers så er alle jentene i huset kjempeforkjølet og har vel egentlig ikke vært ute av hus siden onsdag og det er til å bli smårar av..!


4 kommentarer:

Velkommen til Lonni´s Verden | 13. mai 2013 kl. 13:47

Det var en fin pude.
Den pynter samtidig med den er funktionel.
God dag til dig.
Klem Lonni

Blåbærtua | 13. mai 2013 kl. 17:48

Så nydelig pute:)lekker!så kjedeligt når dei er sjuke for å gå inne så lenge ja då blir ein litt lei iallefall på denne tida,håper dei snart er friske igjen:)
Ønsker deg ein fine kveld og ei fin ny veke❤
Klem fra Lillian

Har en drøm... | 13. mai 2013 kl. 21:55

Så kuL!
Sikkert veldig poppis for de små:)

God bedring, ikke noe kos med syke barn i hus ♥

tonje boganes | 14. mai 2013 kl. 10:36

Fin den puta var! Nydelig der i alt det hvite. Jeg elsker hvitt selv, så herlig å titte gjennom bilder her hos deg. Lyst og lekkert!

Klem Tonje

Legg inn en kommentar