Mine foreldre selger sitt sørlandsparadis..



Jeg har flere ganger vist dere bilder fra mine foreldre sitt drømmeparadis på sørlandet. Desverre så har de bestemt seg for å selge hele herligheten. Så dette blir siste sommer at vi kommer fullastet med bagasje for å tilbringe hele sommeren her.


Huset er lyst og fint i herskapelig stil. Og her får du virkelig alt du kan ønske deg på det blide sørlandet.  Herskapshus, lyst hus, båthus, stor brygge og en liten sandstrand..


Jeg lar bildet tale for seg selv jeg..


Og her har vi hatt mange fine kvelder med både godt og spise og drikke. Herlig å kunne sitte her med utsikten selv om det regner eller er litt for kjølig til å nyte sommerkvelden ute.


Huset ligger på Svenevik i Lyngdal, en nydelig plass og bo! Hvis du har lyst til å se flere bilder så ligger boligen her og  her under fritidseiendom. ( ingen boplikt ) Del gjerne på bloggen, facebook osv!
Det ligger også flere bilder under etiketten sørlandet på bloggen.

Det er visning allerede til helgen så dette blir veldig spennende og se hvem som er så heldige å ende opp med paradiset..

Jeg tar turen til sørlandet i helgen for å nyte noen dager med sol på vårt andre sørlandsparadis som er ei nydelig sjøbu på Flekkerøya utenfor Kristiansand! God helg alle sammen!

7 kommentarer:

http://www.ninasskatter.com/ | 7. juni 2013 kl. 00:03

Så UTROLIG fint! Skjønner godt du syntes det er kjipt de skal selge.
Dette var virkelig myydelig.Min drøm er og en gang bo med sjøen-her kunne jeg flyttet rett inn.
Pappaen min har en gammel gård i Austad vi ofte besøkte da jeg var lita.
Blir ikke så ofte nå lengre ,men hender vi stikker innom.Lyngdal er en fin plass:)

Jatte | 7. juni 2013 kl. 03:04

Dette var virkelig ett paradis også! utrolig lekkert :)

Ønsker deg en fin helg,
- Klemmer fra Jatte♥

Janne Lillian ♥ | 7. juni 2013 kl. 11:25

Så lekkert!! Nydelig plass! Men Flekkerøy er ikke galt det heller :) Velkommen i helga, været melder flott på på øya!!

Blåbærtua | 7. juni 2013 kl. 14:33

Hadde eg vært rik og hadde masse penger så hadde eg kjøpt det,Hihi mannen min er fra Lyngdal så hadde passa perfekt:)
For ei fantastisk perle❤
God helg til deg!
Klem fra Lillian

Sivs verden | 8. juni 2013 kl. 18:52

For en nydelig beliggenhet & hus!!:) Drømmeplass!

Hvite Blonder og Myke Karameller | 8. juni 2013 kl. 22:58

Å herlighet for et paradis !!!!!
Dette må bli et stort savn for dere å ikke kunne besøke mer...
Her hadde jeg fått alt jeg ønsker meg :)))

Håper det kommer nye eiere som virkelig tar vare på denne perlen !!
Lykke til med salget.

Klem heidi

Himmelberget | 9. juni 2013 kl. 00:05

Fantastisk eigedom foreldra dine skal selga !
Nydelig :)
Mvh
Janne

Legg inn en kommentar