Heyyyyy heyyyy!!!


I dag trodde jeg at jeg skulle på skolen, så jeg stilte opp som en frisk og entusiastisk student ( eeh ). Det viste seg at jeg hadde fått feil timeplan og at jeg ikke skal på skolen før om nesten to uker til. Hva gjør man da? Jo da tusler man bort til Hay butikken for å sprite opp humøret igjen. Og der fant jeg det fineste sengeteppet til halv pris. De har jo normalt ikke salg, men dette var ryddesalg ( skjønner ikke forskjellen ) Og med sengeteppet så følger det selvfølgelig med handleposen over alle andre!

Og hva bruker jeg dem til? Jo, den store bruker jeg til papir samling og den nye skal brukes til tomflasker. Genialt og dekorativt spør du meg!!!

Ønsker dere alle en fantastisk god helg!!

5 kommentarer:

Blåbærtua | 30. august 2013 kl. 22:46

Masse gleder på ein dag det:))eg kjøpte et teppe fra Hay og idag kom det i posten,utrulig godt og alle mine søte små var fornøyd,Hihi når eldstemor skryter ja då er eg fornøyd for kommer lett masse negativt til tider om kva eg pynter med,ho vil ha funkishus og eg liker gammeldagsehus med Sprosser og skifer på taket:)
God helg!
Klem fra Lillian

Har en drøm... | 1. september 2013 kl. 20:57

Ooo, ikke feil med to uker ekstra sommerferie:))
Og HAY på salg med de lekreste poser er jo en suuuperbonus, hehe:)

Ha en fin fin kveld ♥

LIFESTYLE by Sessan | 1. september 2013 kl. 21:27

Men vilken otur med feil time plan, men vilken tur med ryddesalg :D

Jag gör som du med snygga påsar, använder dom!!! Skulle absolut haft en HAY påse för det har jag inte i min samling *haha*
Älskar att handla i STHLM & utomlands för man får så fina bagger till sina varor, det är ju bara toppen av lycka. Jag avskyr att gå ut ur en fin butik med en plast påse :P

Kram till dig finaste & glad ny vecka

Landcharm | 10. september 2013 kl. 19:18

Genialt gjenbruk!
Likte den sorte hagebenken din, det ble skikkelig tøft!

Ekenäsliv | 14. september 2013 kl. 20:57

Heeej!
Läste reportaget och hittade till din blogg:)
Kul att kika runt här hos dig!
Ha de fint!
Kram från en soffa i Sverige:)
/Anna

Legg inn en kommentar