Ikke dette ut av stolen nå...



Men her kommer faktisk et nytt blogg innlegg etter en veldig lang, men fantastisk sommer ferie! Selv om bloggen har tatt ferie så skjer det likevel ganske mye her på Casa Nesøya. Vi har  blant annet startet et enormt graveprosjekt i hagen. Desverre så møtte vi  på masse fjell så det blir ikke helt som planlagt, men jeg får mye større hage og det beste er en fantastisk pergola i stål som kommer opp neste uke!!!!

Fargene på treassen følger fargeskalaen inne i huset. Det er svart og hvitt..



Hagemøblene trenger en oppgradering så da tenkt jeg " hvorfor ikke male de svarte "? Så det er det jeg har holdt på med i dag. Jeg har pusset ned og vasket hagemøbler. Og i morgen blir de malt med svart Bengalack!! Gleder meg til resultatet!

Håper sommeren har vært fantastisk for dere også! Ha en strålende fredags kveld..!

3 kommentarer:

Phyllis @Around the House | 23. august 2013 kl. 21:38

Those pillows are very beautiful, love the black and white of course and the design is delish...Phyllis

Mitt og vårt hjem | 23. august 2013 kl. 22:03

Så spennende,gleder meg til å se mer av dine prosjekter fremover:))
Ha en fin helg!
Klem Siv Mette

Anonym | 25. august 2013 kl. 19:05

Så utrolig kjekt å "høre" fra deg igjen! Håper det blir oftere innlegg fremover høsten ;) Gleder til å se hagemøblene i svart! :)

Legg inn en kommentar