Jeg gjør ting jeg ikke kan..


" Kanskje litt sent på sommeren og plante urter " ville nok en gartner sagt. Men det tenker jeg ikke på når jeg har fine grønne urter stående i en tøff svart krukke! Ganske så dekorativt og fint vil jeg heller si!
Jeg håper  at de overlever noen uker før jeg innser at jeg ikke har grønne fingre. Uansett så ser det jo veldig bra ut der de står utenfor kjøkkendøra.


For at jeg skal kunne skille mellom urtene så har jeg tatt med meg noen tungespatler fra jobb ( jeg spurte om lov ) På de har jeg skrevet hvilken urt det er med vanlig svart sprittusj. Enkelt og tøft synes jeg! ( Svart krukke og urter fra plantasjen, lampe fra Fatboy og tungespatler som du sikkert kan få fra fastlegen om du spør pent )

Jeg har også klart og snike med min uberkule Fatboy lampe på bildet. Tenk at den sto og ventet på meg i salgskroken på Verket interiør. Materiell lykke!!!!



2 kommentarer:

Anonym | 27. august 2013 kl. 22:35

Sånn krukke fikset vi i sommer også . Basilikumen vokser så det synger etter :-) masse frisk basilikum til pasta, pizza og pesto. NAM! Stevia er et mindre vellykket prosjekt, altså, den vokser, men vi bruker den jo ikke til noe. Også har vi selvsagt gressløk og timian.

Fant du lampen på salg?!?!!!! Hvor mye måtte du gi? Selv kjøpte jeg to små, like før sommeren, som skulle stå på spisebordet ute, men de kom ikke lengre enn til nattbordene våres :)

også si meg, har dere malt huset?

Gleder meg til flere innlegg :):):)

Glad i hvitt | 27. august 2013 kl. 22:54

Hei der Anonym!:) Jeg fikk lampen til halv pris, lykke! Huset har vi malt ja, det har blitt lyse grått og er en fryd å se på! Likte ikke den røde, gamle hyttefargen!

Legg inn en kommentar