Mine nye tøffe hagemøbler..


Da var endelig hagemøblene ferdigmalt. Planen var egentlig at jeg skulle male stolene også, men underveis fant jeg ut at det tok litt lang tid. ( litt utålmodig )Men egentlig, når jeg ser ferdigresultatet så synes jeg at det ble ganske så kult med hvite stoler!

Jeg digger kontrastene svart mot hvitt og tror virkelig at den svarte malerkosten skal få svingst seg litt i tiden fremover!!

Jeg har malt med svart Bengalack for å få den glatte og skinnende effekten. Den er super å male med. Eneste er at den tørker veldig fort så det ble litt renner der hvor jeg ikke var kjapp nok. Jeg pusset og vasket alle møblene først.

Ha en strålende onsdag kveld!

9 kommentarer:

Phyllis @Around the House | 28. august 2013 kl. 20:04

love the black table with the white chairs, too cool...love the way it looks...Hope to see you over on my blog...Phyllis

Anonym | 28. august 2013 kl. 21:31

Flink du er Eli Anna, det ble knalltøft :)

sola

idylloghim.blogspot.com | 28. august 2013 kl. 21:40

WOW dette ble kjempetøft. Du er sååå flink. Stilig med svart høyglans da:O) Håper du får kose deg i disse nå i høst også masse klemmer fra Ann Elin

Hvite Blonder og Myke Karameller | 28. august 2013 kl. 23:00

Digger det blanke svarte !!!
Det ble råtøft, og jeg hadde jammen malt stolene svarte også :)))

Klem Heidi

Har en drøm... | 29. august 2013 kl. 08:03

Ble jo knallkult!!
Syns det var kjempefint med hvite stoler til jeg:))
Digger kontrastene ♥

Blåbærtua | 29. august 2013 kl. 11:55

Knalltøft det blir❤

Villa Oss | 29. august 2013 kl. 21:45

Så stilig det ble!

Svanhild Ljones Gjerdrum | 1. september 2013 kl. 10:52

Dette ble veldig fint- og kult at du valgte å male bare noe svart. ble en fin kontrast.

LIFESTYLE by Sessan | 1. september 2013 kl. 21:29

Uppriktigt sagt SKITSNYGGT!!! Vilket jobb du lagt ner *tummen upp*

Kramar från Sessan

Legg inn en kommentar