Den nye sofaen..


Jeg har fått flere henvendelser om jeg kan vise bilde av vår nye sofa. Som en ekte interiør blogger ( ? ) så har man jo mest lyst til å legge ut bilde når alt er perfekt. For du vet, en ny sofa har utgangspunkt for å kunne bl et veldig bra blogg innlegg! Jeg skulle gjerne hatt mange fine puter, bilder på veggen bak osv.. Likevel så er det noe herlig med en helt ren stil uten mange synsforstyrrelser!

Sofane er fra Bohus og heter Paso Doble. Det var mye styr med fargen, men jeg tror vi til slutt endte på lys beige. Men fargen er absolutt ikke lys beige, den er lys grå og kjempefin! Planen var egentlig og ha en glass plate på puffen og bruke den som bord. Men den ble nå stående slik. Puffen er helt super hvis man er to som vil ligge og se film. Da tar vi vekk bordet og skyver puffen inntil sofaen, herlig!





12 kommentarer:

(eddas) | 24. september 2013 kl. 17:11

Rålekker sofa dere har:)
fin kveld!

Anonym | 24. september 2013 kl. 17:26

Den var kjempelekker, noe sånt vi ser etter, har vært overalt men ikke Bohus ...
Må ta oss en tur for å prøvesitte og se nærmere.
Dersom du selger bordet ditt, så kontakt meg gjerne! jeg er på jakt etter et sånt bord, men det har gått ut av sortimentet hos Bo Consept :(
ACklem

Linn | 24. september 2013 kl. 19:12

Nydeli, ren og fin :) Gleder meg til å se når du har fått puter og stæsj på plass ;)

Blåbærtua | 24. september 2013 kl. 22:15

Nydelig sofa og så god plass i den❤️

idylloghim.blogspot.com | 24. september 2013 kl. 22:33

Heisann;O)DEn sofa Paso Double er en kjempekul sofa, har solgt masse av de...Hmmm jobber på Bohus;O)
Men, i hvit har jeg aldri sett den, å den er den fineste jeg har sett. Passer så godt i stua di. NYDELIG!!!
Klem fra Ann Elin

Svanhild Ljones Gjerdrum | 25. september 2013 kl. 10:24

hei hei. Sofaen er kjempe fin:D her får dere meget god plass.
Fortsatt fin onsdag
Hilsen
Svanhild

Anonym | 25. september 2013 kl. 11:21

Hei!
Helt perfekt :) Love your stil ;) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den hvite lampen?

Hilsen Rachel

Ekenäsliv | 25. september 2013 kl. 20:31

Superläcker soffa!! Ser verkligen inbjudande att ligga o kolla på film i:)
Ha de fint!
Kram Anna

Anonym | 25. september 2013 kl. 21:28

Hva er målene på denne modellen dere har valgt?
AC

Anonym | 27. september 2013 kl. 18:40

Vi var å kikket på denne i går, men fargevalg/stoff var vanskelig å ta stilling til Bohus på Alna anbefalte ikke det stoffet jeg likte, hva heter stoffet og fargen dere har valgt og er du så langt fornøyd?

Anonym | 30. september 2013 kl. 20:51

Har du lengden på sofaen? Superfin! Lurer på om den passer mellom vegg og trapp hos oss.

Glad i hvitt | 30. september 2013 kl. 21:16

Hei Anonym!
Vi valgte fargen lys beige ( tror jeg ) det var forskjell på bestillingen da de ikke kunne finne ut hvor min stoffprøve passet. Vi valgte et B stoff vet jeg og dette har vi vært veldig godt fornøyd med. Vi fikk med impregneringe og flekkfjerner og så langt har rosa smoothie forsvunnet raskt!:) Vi valgte også de billigste putene. Angående mål så anbefaler jeg deg og gå inn på bohus, søk på paso doble. Her kan du se på alle de forskjellige modellene slik at du lett kan bygge din egen sofa etter de målene som passer din egen stue. Våre mål er mot veggen 3,86 m, på den lange siden mot vindu er d 2,58 og på den korte siden er det 1,58. Vi valgte et ferdig oppsett som het oppsett 1B. Håper dette var til hjelp og beklager at det tar litt tid og få svar! Klem Eli Anna

Legg inn en kommentar