Den største Corokiaen..



Da vi fikk den nye sofaen så måtte jeg ommøblerer litt på stuen. Siden sofaen var nesten dobbelt så stor som den forrige så måtte mange av møblene få ny plass. Stingray stolen måtte vike plass for tv benken. 

Hele ommøblereringen førte til at jeg endelig er fornøyd med denne kroken i stuen. Kroken består av Stingray stolen, Captein lampe kjøpt på Raun ( house of oslo ) og vårt hvite og geniale Geneva anlegg. Og sjekk ut den største Corokiaen!!! Jeg fikk tak i den på det lokale gartneriet og den lever fortsatt. Den er plassert i en hvit sinktønne fra House Doctor.


Siden sist har jeg og Lars Erik vært i New york og kost oss en langhelg. Jeg lover et innlegg med NYC tips om ikke lenge!




4 kommentarer:

idylloghim.blogspot.com | 18. september 2013 kl. 21:45

Elsker lampa di, vakkert:O) klem fra Ann Elin

Anonym | 18. september 2013 kl. 22:09

Åja, kan du ikke komme med shoppetips i New York før neste helg, for da drar jeg over dammen:) Interiørbutikker for eksempel:)

Anette Willemine | 19. september 2013 kl. 18:25

Så flott det ble i det hjørnet. Du er så utrolig god på å sette de riktige tingene sammen!
Håper du ellers har fine høstdager!
Klem

LIFESTYLE by Sessan | 10. oktober 2013 kl. 23:09

Vilken enorm corokia, så vacker!! Min dog under flytten & så har jag letat nu, men tycker alla är så små & fjantiga till enerma priser att jag stått över. Så jakten fortsätter.

Otroligt snyggt med vita ramar på dina Ylva Skarp prints. Har svarta på mina & det blir ju nästan en annan tala ser jag.

Genevan är grym, vi har en og. Snygg möbel med bra ljud ;)

Goda klemmer från mig som är på riktig uppdaterings runda hos dig

Legg inn en kommentar