Hvilken spisestue stol skal jeg velge?



Vi har lyst på nye spisestuestoler til vårt lyse eikespisebord. Det finnes så utrolig mange mulighter og velge mellom og jeg vet jo at de vi velger vil bli stående veldig lenge. Vi har jo mye hvit høyglans og krom i huset vårt, så valget har falt på liknende stil på stolene.

Stolene på bildet over er Icon spisestuestol som kommer i hvitt skinn og med krom ben. Disse er veldig enkle i designet, noe som jeg liker veldig godt samtidig som de er lette og holde rene. De er også veldig mye og behagelige og sitte på.


Også har vi den flotte Eames stolen som også faller innenfor den stilen jeg liker. Det jeg liker best med denne er at den har samme ben som Stingray stolen vår. Men det er jo ganske mange som allrede har denne stolen..

Har dere noen andre forsslag???

Ha en flott mandag og nyt høstværet!

3 kommentarer:

Christine Seljelid | 30. september 2013 kl. 11:00

Jeg ville ikke valgt noen av disse, men det er fordi jeg ikke liker skinn eller plast fordi man blir så klam i rompen av det :p
Fasong-messig ville jeg valgt den øverste - den ser meget behagelig ut når man ser vekk ifra at det er skinn.

Ha en fiiin høstdag.
Klem fra Christine

Anonym | 14. oktober 2014 kl. 17:54

Jeg liker de hvite skinn stolene. Hvor kan jeg kjope de?

Glad i hvitt | 15. oktober 2014 kl. 19:56

De kan du få kjøpt på Skeidar!:)

Legg inn en kommentar