Botanikk is the new black..


Da er jeg vel hjemme fra Bolig og interiør messen i Bergen. Og jeg er fyllt opp med nye bekjentskaper og ikke minst mase ny interiør inspirasjon. Teamet for årets messe var Botanikk og derfror " Botanikk is the new black"

De første bildene her er fra stylingen til Per Olav (fjorårets vinner av speedstylingen ) og damen bak bloggen Designshimmer. Helt rå styling som traff meg skikkelig.


Dette bildet kunne jeg gjerne hatt bak sofaen hjemme..


Og Anna lena bak den flotte bloggen " Annalenashem " hadde stand med sine flotte egenproduserte produkter. Jeg drømmer om en svart håndkleholder til badet.




Og det var selvfølgelig masse farger på messen.


Og litt bilder fra speedstylingen av tre flotte finalister


Tøff miks av blomster og interiør..


Og med denne stylingen gikk Marie Friis av med seieren.. Gratulerer!

Det var noen bilder som jeg fikk tatt under messen. Man blir så opphengt i alt som skjer rundt en at en helt glemmer og ta bilder. Jeg var aktiv på instagram under oppholdet så sjekk ut gladihvitt for mer inspirasjon.

1 kommentarer:

Vicky Holmedal | 3. november 2013 kl. 21:51

Nydelig bilder! Jeg lengter tilbake til den fantastisk helg som gikk alt for fort!!!

Klem,
Vicky

Legg inn en kommentar