En impulshandling..


Etter bolig og interiør messen så fikk jeg plutselig masse energi som måtte brukes på noe. Og hvorfor ikke male veggen på kjøkkenet svart? Jeg malte med dempet sort som gir et veldig fint og matt utseende. Jeg var litt usikker først om dette virkelig ble kult. Men etter at jeg fikk opp hyllene så ble det noe helt annet. Jeg er storfornøyd og jeg tror faktisk at mannen er enig!


Hyllene er Ekby Gallø fra Ikea med bredde str 29 cm. Hylleplatene er også fra Ikea og heter Tony. De er i hvit høyglans med målene 119x29. Egentlig så synes jeg at de likner litt på den berømte String hyllen.

Nå venter jeg bare på våre nye Eames Dar stoler i hvitt som skal pryde denne kroken sammen med spisestuen!


13 kommentarer:

(eddas) | 26. oktober 2013 kl. 15:05

Ble rålekkert :)
fin lørdsagskveld....!

Camilla | 26. oktober 2013 kl. 15:36

Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

Har en drøm... | 26. oktober 2013 kl. 16:39

Ble knallbra!!
Og nå ser jeg at man fint kan male en vegg som ikke er slett sort:)
Jeg har nemlig lurt på det... :))
Hyllene er knallfine, liker, liker ♥

mille m | 26. oktober 2013 kl. 21:24

Digger den fargen!! Det ble kjempefint, og flotte hyller)

Anonym | 26. oktober 2013 kl. 23:54

Du dette hadde jeg aldri trodd at du skulle gjøre for ei god stund siden. Men du har liksom blitt mer og mer over på hvitt OG svart, og nå har du malt en vegg svart til og med!!!!!! WOW!!! og det ble DRITKUUUULT! Særlig med den typen hyller og sånn pynt som du har! Gøy asså! Alltid gøy med innlegg:)

Vibeke / Mammas Hus | 27. oktober 2013 kl. 00:16

LEKKERT!!! :D

Glad i hvitt | 27. oktober 2013 kl. 00:38

Så bra at du fant litt inspirasjon!:) jeg er kjempefornøyd! Ha en fortsatt fin helg! Klem

Glad i hvitt | 27. oktober 2013 kl. 00:39

Takk for det! Jeg er veldig fornøyd altså;) ha en fin fin helg! Klem

Glad i hvitt | 27. oktober 2013 kl. 00:40

Fargen var så mye finere en jeg trodde. Digger at den er helt matt, er litt lei av alt som glinser

Glad i hvitt | 27. oktober 2013 kl. 00:41

Tror skal endre bloggen til glad i hvitt og litt svart:)!!

Glad i hvitt | 27. oktober 2013 kl. 00:42

Tusen takk!:) er veldig godt fornøyd ja:)

Anette Willemine | 27. oktober 2013 kl. 19:07

Det ble rå-tøft! Har den samme farven malt i matt på en kommode.
De hvite hyllene passet veldig bra til det sorte :)
Ha en fin kveld!

LIFESTYLE by Sessan | 5. november 2013 kl. 22:35

Perfekt impulshandling tycker jag!! Färgen var bara awsome & så hyllorna <3 <3 <3 Tror jag dör av avundsjuka!!
Nu har jag visat maken bilderna & tryggat & bett, jag vill nämligen gärna ha & han avskyr hyllor av någon anledning * promp på han :P * MEN han tyckte det där var riktigt snyggt ;)

Glada Hälsningar
//Sessan

Legg inn en kommentar