Fylle opp vedkurven..



Da er det bare å fylle opp vedkurven igjen for nå begynner det virkelig å bli kaldt! Denne svarte kurven fikk jeg tak i på plantasjen til en billig pris. Kanskje et alternativ til de fine kurvene til Ferm living! Bare et lite tips!

Og kanskje noen av dere legger merke til at bakgrunnen har blitt svart? Jepp, jeg har malt veggen på kjøkkenet svart. En litt impulsiv handling. Nå venter jeg bare på at Ikea skal få inn det ene vegghenget som jeg mangler. Et stort og hvitt hyllesystem skal opp som en kontrast til den svarte veggen.

Ha en fin dag!

5 kommentarer:

Blåbærtua | 24. oktober 2013 kl. 12:11

Knallflott kurv og svart vegg,eg digger det:))
Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Mitt og vårt hjem | 24. oktober 2013 kl. 12:52

Kul vedkurv!
Blir spennendeå se hyllesystemet ditt:)
Finfin torsdag:)
Klem Siv Mette

Glad i hvitt | 24. oktober 2013 kl. 12:59

Ja, jeg er kjempefornøyd! Gleder meg til å vise hele veggen! Ha en flott dag du også!:) klem

Har en drøm... | 25. oktober 2013 kl. 08:08

Jepp, nå er det kaldt og vedtid:))
Fin kurv ♥
Spennende med sort vegg, gleder meg til og se:)

Camilla | 25. oktober 2013 kl. 23:27

Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

Legg inn en kommentar