Varm, gnistrende høst..


Høsten er en helt fantatsisk tid til å krype ned i sofaen med pleddet på. Endelig kan man med god samvittighet ligge på sofaen og strikke, se en god film eller lese en bok. På sommeren er man aktiv og får dårlig samvittighet hvis man holder seg innendørs i godt vær, men nå kan man nyte kveldene inn emd gnistrende fyr på peisen!


Norske interiørbloggere sin utfordring denne måneden er akkurat " varm, gnistrende høst " Og de oppfordrer oss til å vise frem vårt ildsted.

Så dette er mitt bidrag til utfordringen. Hvis du har lyst til å se alle de flotte bidragene fra andre bloggere så kan du ta en titt hos Norske interiørbloggere!


12 kommentarer:

Linn | 7. oktober 2013 kl. 12:58

Så utrolig fint :)

Designlykke | 7. oktober 2013 kl. 15:01

Veldig lekkert. Jeg elsker stolen...:) Hadde tenkt å bruke deg selv, men det var jo fint at jeg ikke gjorde det. Lykke til

Klem H

Mitt og vårt hjem | 7. oktober 2013 kl. 16:10

Herligt bidrag<3

Har en drøm... | 7. oktober 2013 kl. 16:56

Så herlig:))
Deilig med høst altså ♥

Blåbærtua | 7. oktober 2013 kl. 17:41

Et herlig bidrag,høsten er fin den og koselig:)
Ny fin veke til deg!
Klem fra Lillian

Bjørkli Søndre | 7. oktober 2013 kl. 21:52

For et herlig bidrag til utfordringen!
Får lyst å krype opp i stolen med en god bok!

Klem fra Hilde

Monica - Barkeblikk | 7. oktober 2013 kl. 21:56

Kjempe fint! Og utrolig kul peis da :) Kjenner meg igjen i den samvittigheten. Deilig å ligge rett ut! ;) Lykke til. Klem fra Monica.

Anette Willemine | 8. oktober 2013 kl. 08:39

Dette var bare lekkert, Eli Anna!! Nydelige farvesammensetting og materialbruk. Uten å ha sett noen av de andre bidragene tror jeg ditt bidrag vil nå langt i utfordringen! Lykke til!
Ha en glad høstdag!

LIFESTYLE by Sessan | 10. oktober 2013 kl. 23:03

Å herlighet vad läckra bilder du presenterar här!! Nu saknar jag alla iphone smilyer alltså ;)

Det där är riktiga vinnar bilder tycker jag <3

Goda Klemmer till dig fina
//Sessan

KriStyle | 19. oktober 2013 kl. 23:03

Liiiiker stilen din, flott blogg og nydelig hjem :)
La meg som følger og gleder meg til å følge deg videre!
Klem Kristin

Anonym | 19. oktober 2013 kl. 23:04

Flott:)

mille m | 20. oktober 2013 kl. 11:47

Favoritt bidrag, helt klart! Digger peis, stol , tekstilene og fargene sammen!
Håper søndagen din blir fin)
Klem fra Camilla

Legg inn en kommentar