Kjøkken makeover..


Endelig kom de nye spisestue stolene! De kom på døra i dag og i løpet av 30 min hadde jeg pakket dem ut, brettet papp, kastet papp og plastikk og bært de gamle stolene ned i boden. Utrolig hvor effektiv en blir!

Seks nye hvite Eames Dar stoler pryder spisestuen og ENDELIG er det ingenting som irriterer meg. Jeg er kjempefornøyd med forandringene, og nå er kjøkkenet i min stil med tøffe kontraster i svart/ hvitt.


Jeg har startet prosessen med å få spisebordet vårt litt lysere. Drømmen er å få det like lyst som gulvet. Til nå har jeg oljet det 3 ganger med hvitolje og jeg ser en stor forskjell.

Ha en flott mandag og start på uken!

21 kommentarer:

Ida Marthinsen (Mamma til Nicolai) | 4. november 2013 kl. 13:27

Utrolig lekkert!

mille m | 4. november 2013 kl. 13:29

Utrolig lekkert!!

Designlykke | 4. november 2013 kl. 15:31

Så utrolig fint kjøkken du har! :)
Ha en fin uke videre, vakre deg!

Aase-Marie Fælth | 4. november 2013 kl. 18:02

Utrolig lekkert kjøkken dere har. Stolene er lekre og de passer supert inn hos dere!

Blåbærtua | 4. november 2013 kl. 21:08

Nydelig❤️

Har en drøm... | 4. november 2013 kl. 21:16

Så flott det ble!!
Digger de stolene:))
Jeg vil og ha lysere bord, kanskje jeg skal sette igang en prosess jeg og, hehe ♥

LIFESTYLE by Sessan | 5. november 2013 kl. 22:31

Så skit snyggt uppriktigt sagt!! jag flyttar rett in om det är ok :))

Glada Hälsningar
//Sessan

Jijji | 6. november 2013 kl. 10:48

Knallfine de stolene altså..... Og så passer de jo perfekt inn i kjøkkenet ditt ;)

Anonym | 6. november 2013 kl. 23:00

Hei til deg,jeg også digger de stolene,kan jeg spørre om det er orginalen?
Mvh Merete

Glad i hvitt | 6. november 2013 kl. 23:02

D er det !:)

Anonym | 10. november 2013 kl. 11:01

Lekkert!! Hvor har du kjøpt bordet?

Anonym | 10. november 2013 kl. 20:28

Knallfint! Hadde vært spennende å høre om prosessen med å få bordet lysere. Vurderer å gjøre det samme. Var bordet i utgangspunktet ubehandlet, naturlig eik i fargen?
Hildegunn

Camilla Engelstad | 12. november 2013 kl. 22:04

Så utrolig lekkert det er blitt på kjøkkenet ditt :-) Elsker de stolene. Den sorte veggen med de hvite hyllene ble knallfint. Hvor langt er bordet ditt, jeg er nemlig på jakt etter et bord hvor jeg får 3 av disse stolene i lengden. Ha en fortsatt fin kveld.

Klem Camilla

PS: Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg :-)

Anonym | 3. desember 2013 kl. 13:28

Hei.... Hvor har du kjøpt de flotte hyllene som henger på veggen ved spisestuen?
Mvh, Cathrine :-)

Glad i hvitt | 3. desember 2013 kl. 14:47

Hei Cathrine! De er fra IKEA faktisk!:)

Tone L | 9. desember 2013 kl. 09:52

Hei

Jeg har hvitoljet mitt spisebordbord og er superfornøyd
Mitt var oljet eik fra før, måtte behandle mitt fire ganger

Bordet ble som nytt var blitt gult og flekkete

Ha en fin dag

Drømmevillaen.no | 3. januar 2014 kl. 22:33

Så lekkert kjøkken du har!! Elsker stolene!! Og flott med kontrastene :) Lykke til i utfordringen :)

Hilsen Nina
Drømmevillaen.no

Bella | 6. januar 2014 kl. 19:09

Kjempelekkert kjøkken! :) Elsker den svarte veggen som kontrast til alt det hvite. :) Lykke til!
Fin kveld til deg!
klem

NydeligFlott - Julie | 7. januar 2014 kl. 12:54

Herlig spisestue!
Lykke til i utfordtingen!
NydeligFlott klem fra Julie :-)

Barkeblikk | 7. januar 2014 kl. 20:10

Lekkert! Lykke til :)
Klem fra Monica.

Kikkis planet | 7. januar 2014 kl. 22:24

Kult kjøkken! Liker kontrastene mellom sort, hvitt og treverk!

Legg inn en kommentar