Muno gigante..


Vi har lenge hatt ønske om litt mer lys på kjøkkenøya og da jeg fikk se denne ideen i et interiør blad så var jeg ikke sen om å bestille den. Jeg har kjøpt den hos ahome og den kommer i flere farger og størrelser. Dette er str large så du kan faktisk få den enda større hvis du ønsker.

Den blir nok ikke stående der akkurat i julen da den må vike plass for litt koseligere belysning, men jeg synes at den ser helt råtøff ut der den står!

Jeg er jo veldig fan av litt overdimensjon i interiøret, men hva synes du?

Beklager bilde kvaliteten, det er virkelig vanskelig og ta bilde i dus mørket..

3 kommentarer:

Blåbærtua | 18. november 2013 kl. 21:04

Den lampen var knallstilige,utrulig flott i kvitt:)
Fine ny veke til deg!
Klem fra Lillian

Anonym | 7. januar 2014 kl. 01:53

Er kjøkkenet ditt fra IKEA? :) hva heter det? Så fint!

Glad i hvitt | 7. januar 2014 kl. 23:38

Hei! Kjøkkenet er fra Ikea ja. Det har ikke noe navn, bare flere moduler i hvit høyglans som er satt sammen. Klem Eli Anna

Legg inn en kommentar