Juletreet..


I vår lille familie så har vi tradisjon på å pynte juletreet veldig tidlig. Så tidlig som Tirsdag fikk de entusiastiske små lov til å pynte i vei. Jeg synes at det er så koselig med lyset fra treet og derfor vil jeg nyte treet og stemmningen hele førjulstiden.

Juletreet står med foten oppi den største av House Doctor pottene. Det er pyntet med julepynt som jeg har spart gjennom flere år. Jo mer jo finere synes jeg! Det nye i år er de pastellfarvede pompomsene fra Nordal.


Fiines det noe bedre enn følelsen av julestemmning.  Lys, familie, varme fra peisen, lykke og stor takknemlighet!

12 kommentarer:

Rikke Bye-Andersen | 5. desember 2013 kl. 16:29

Wow så flott det ble:)

Maya: | 5. desember 2013 kl. 18:03

Nydelig!:)

Blåbærtua | 5. desember 2013 kl. 18:47

Kjempefint:)tenkte å pynte tidlig her og for når jula er over så må det jo ut:)
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Bella | 5. desember 2013 kl. 20:15

For et lekkert juletre!! Jeg liker tanken med å ha opp treet tidligere. Får mase på mannen slik det kommer opp snart... ;) Lykke til i konkurransen! Fin kveld til deg!
klem

Anonym | 5. desember 2013 kl. 21:24

Det kan vel ikke være et ekte tre siden du velger å pynte det nå eller?
Pent var det iallefall, veldig vakkert!

MittLilleHjerte | 5. desember 2013 kl. 22:12

Så utrolig fint det var:)
Veldig fin julepynt også;)
Bli gjerne med på giveawayen min der du kan vinne monogramservietter til julebordet;)
Ha ei riktig fin adventstid;)
Klem fra Janne

idylloghim.blogspot.com | 5. desember 2013 kl. 23:26

Så utrolig vakkert juletre:) Mange nydelige pynt på treet ditt:) KOS deg med alle juleforberedelsene. Klem Ann Elin

Jatte | 6. desember 2013 kl. 01:20

WOW!! SÅ lekkert pyntet juletre a gitt :D

Nyt førjulstiden,
Klemmer fra Jatte :)

Har en drøm... | 6. desember 2013 kl. 08:16

Nydelig pyntet!!
Og jeg elsker potten de står i:))
Herlig og pynte treet tidlig, det er jo så vakkert ♥
Skulle gjerne gjort det jeg og, men her er de andre veldig opptatte av at det skal pyntes lille julaften:)
Dessuten så er det ikke sikkert det blir så mye pynt i år, rampevalp!! hehe:)

Vibeke fra Bengtgarden | 6. desember 2013 kl. 21:42

Wow, for et lekkert juletre :-)
Nyt førjulstiden og lykke til i utfordringen.

Klæm Vibeke

Yvonne | 9. desember 2013 kl. 22:07

Nydelig juletre!!

Lykke i Jordbærveien | 24. desember 2013 kl. 09:11

woow dette var noen fantastiske bilder, jeg vil ha det juletreet♥
Ønsker deg og dine en riktig god jul♥
Juleklemmer fra Mari♥

Legg inn en kommentar