I am in love with BE design..



Jeg tror jeg er litt forelsket i denne nye design duoen. Det er to søstre som startet opp design firmaet BE design i 2012. Designet har trekk fra den finske arkitekturen, art og design. Og det moderne og minimalistiske designet sammen med bruken av naturlige materialer er helt i min gate!

Er ikke denne "deer " bare helt sinnsykt kul??? En litt videreføring av svart tape på veggen..


Jeg var så heldig og få denne Lilly bowl i helt hvitt tre og jeg digger den. Så enkel og stilfull!


Ta en titt på nettside deres BE design for flere produkter. Jeg har sett at Illums på House of Oslo selger produktene deres.

Håper at dere også ble litt forelsket...!

1 kommentarer:

Har en drøm | 31. januar 2014 kl. 18:39

Døds kult:)

Ha en fin helg ♥

Legg inn en kommentar