Trenger litt farger..


Da er jula ute av hus. Endelig, for denne jula den varte en hel evighet synes jeg! Og når jula er rute av hus så blir det jo alltid veldig tomt. Jeg har handlet inn mange fine corokiaer, men de er jo ikke akkurat særlig fargerike. Jeg trenger nye puter!

Men hvilke farger? Skal jeg gå for årets farge " blå grønn" eller skal jeg driste meg til Hay sine lyserosa og mint fargede puter?

Her er det forkjølelse og sår hals på snart 4 uka, så her skjer det egentlig ikke så mye annet enn bare tanken!

Ha en fin dag!


1 kommentarer:

Line | 7. januar 2014 kl. 22:20

Hei! Hay sine lyserosa puter er så freshe og fine- hadde virkelig prøvd meg på en slik! I allefall er d litt mer meg! Det er jo ikke så mye som skal til for å friske opp litt!
Gleder meg til å følge deg i 2014! Selv har jeg hatt en lengre bloggpause fra bloggen min Lykkeline, men er tilbake igjen nå, på ny adresse! Titt gjerne innom på bylinebyline.blogspot.com

Klem fra line:-)

Legg inn en kommentar