Yucca Palmen here I come!!!


Akkurat nå så er noe av det hotteste og fylle huset med grønne palmelignenede planter igjen. Så yucca palmen here I come again!! Å neida, 90 tallet får vente litt på seg, jeg prøver meg heller frem litt forsiktig. D kan jo være en smule farlig med for mye farger!

Så en liten grønn vekst har fått plass i min hvite tønne fra House Doctor. Mye mulig at de andre tønnene også får besøk av en grønn kvast..

Grønn vekst eller ikke, jeg håper alle får en strålende god helg!!!

3 kommentarer:

Velkommen til Lonni´s Verden | 22. februar 2014 kl. 19:01

Det pynter med lidt grønt.
Nydeligt billede.
Ønsker dig en god lørdag aften.
Klem Lonni

Daisys home | 23. februar 2014 kl. 20:30

så stilig hos deg :)

Anonym | 24. februar 2014 kl. 13:41

Hvor har du kjøpt den?

Mitt sedertre har tørket ut, så jeg er nødt til å bytte ut med noe annet nå..
også er jeg nok nødt til å huske litt bedre på plantene mine :)

Legg inn en kommentar